Gå til innhold

Bytte batteri - airbaglampa kom på?

Ranger emnet


Torbo

Anbefalte innlegg

Hei jeg skulle bytte batteri, men så passet ikke det jeg skulle sette inn. Fikk ikke koble det til, og så satte jeg det gamle på lading. Det er ikke gammelt, det var bare ganske utsladet.

 

Etter lading med en Defalader (har trolig ikke noen å si?) så kom airbaglampa på.

 

Hvar gjør jeg da?

 

Retter det seg selv?

 

Bilen gikk fint før batteriet var ute, men jeg måtte bruke startkabler, og da gikk bilen greit. Men jeg ville bare ta batteriet inn for å lade det...

Det skulle jeg vel ikke ha gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha rimelig scanner, så kan du og sjekke på Ebay:

 

Mini VAG505   ca £23  med frakt (under 350 kroners grensa) 

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=maxiscan+mini+vag505&_sop=15&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmini+vag505.TRS0&_nkw=mini+vag505&_sacat=0

 

Og litt dyrere,men anerkjent bra::

Maxiscan VAG405  ca £35  + MVA 

Autel  Maxiservice VAG505  ca £85 + MVA

 

(Jeg bestilte akkurat den øverste for å prøve den)


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det gikk greit å slette koder med Biltemas kodeleser av type VAG Pro.

Grei meny osv....

 

 

Feilkodeleser VAG PRO
Denne avanserte feilkodeleseren er enkel i bruk og viser feilkodene i klartekst på det store, bakgrunnsbelyste displayet.
  • Kan brukes på alle VW/AUDI/SKODA/SEAT-modeller samt leser motorkoder for de fleste biler som er nyere enn 1996-modell og som er kompatible med OBDII.
  • Feilkodeleseren støtter protokollene KWP1281, KWP 2000, TP-CANBUS, NEW UDS, CAN, J1850 PWM, J1850 VPW, ISO9141, KWP 2000.
  • Motorverdien leses av og vises i sanntid under kjøring.
  • Slukker servicelampen i bilen når feilkoden er slettet.
  • Menyer på engelsk, svensk, norsk, finsk og dansk.
  • Leveres med praktisk oppbevaringsveske.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår