gammel pajero Skrevet Januar 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2016 Har et problem, har hatt lappen i noen månder nå. Er relativt grønn på bil, det har vært en del små feil med bilen min(som er en Mitsubishi pajero 2.5 tdi 1991 mod) De fleste er fikset nå. Men i går skjedde det noe jeg ikke har opplevd før. Når jeg tråkket in clutchn så kommer ikke pedaln ut igjen, så jeg må dytte den ut med fotn igjen og oppå det så må jeg nestn bryte den inn i gir. Noen som vet hva som kan være feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2016 Regner med det er wire på denne så er sikkert is/fuktighet/rust i wire strømpe som gjør at clutchen ikke går fritt, kan evt. være fjøra som er knekt. At du må bryte den i gir kan være relatert til at du ikke får friet ordentlig ut, eller det kan være treghet i mekanismen mellom girspak og girkasse, eller mekanisk feil inne i kassa. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gammel pajero Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2016 Takk for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mitsubishi L200 Skrevet Juli 25, 2023 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2023 Muligens justering av wire Siter Mine Kjøretøy Mitsubishi L200 2009 Mod Toyota Rav 4 2002 Mod Mazda 626 1992 Mod (Veteran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg