Olderlokken Skrevet Januar 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2016 Heisann.Jeg har en Opel Omega B 98, som har rullet litt over 100.000. Den ble skiftet reg reim på ved 60.000km,Den har vært vedlikeholdt veldig bra. Den ser veldig bra ut både ute og inni.Rust er veldig lite til å være Opel.Skiftet olje hvert år.Panseret har fått litt steinsprut.Steinmetz fanger står på, men den har fått seg en liten sprekk under.Hvilken pris kan jeg få for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 14, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2016 Spørs hvem som kjøper den. Av meg kan du kanskje få 500kr. Av en entusiast får du mye mer. Lettest for deg å sjekke markedet. Sjekk f.eks finn.no etter like biler og hva dem ligger i pris. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Januar 16, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2016 På finn ligger dem rundt 10 tusen - 25 tusen c. Alt etter utstyr og stand. Men må nokk treffe på en entusiast for å nærme deg 25 tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 17, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2016 Normal kjøper = 10, kanskje opp mot 15. Entusiast vil du kanskje få litt mer. Du får huske at selv om det er lite med rust og lav km stand så er det fortsatt en gammel Opel. Eneste målgruppen du har er de som liker gamle Opel'er. Er ikke akkurat en bil en vanlig familie drar og kjøper da de skal ha en ny brukt familiebil. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg