Kjell1995 Skrevet Januar 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2016 Hei igjen! Jeg har nylig skiftet ene endeleddet pga kakkling. Og tellet antall omdreidninger før jeg tok det av, satt på nytt ledd, og rattet/ hjulstillingen er skeiv. Kan man justere sån noen lundene på ledda selv? Er kunn 1 ledd som er byttet. Eller kan man bruke det urørte leddet som mal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell1995 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2016 1997 mod stv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2016 Juster det leddet som er byttet til rattet står i samme stilling som før byttet når bilen går rett frem. Da blir spissinga noenlunde rett - forutsatt at du merket deg rattstilling før byttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell1995 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2016 Takk for svar! Fremgangsmåten her er bare og justere på selve leddet til man ser rattet står noenlunde rett"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell1995 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2016 Jeg telte 21 runder når jeg tok leddet av. Og det samme antall på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2016 Finjuster med ca 1/4 tørn om gangen, og så kjører du rett frem på flat veg og sjekker rattstillingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell1995 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2016 Okey. Mener du nå 1/4 ganger ? Starter med 1 omdredning innover på leddet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg