ToyotaKassaRolla97 Skrevet Januar 2, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2016 Hei. Lufteventilen på et av vinterdekkene er gåen.Jeg skulle hatt den skiftet til mandagen for da blir det kulde (og sikkert snø).Nå kjører jeg på et stephjul så lenge. Bor i Ulsteinvik på Sunnmøre.Er det noen som kan skifte denne luftventilen for meg nå i helgen?Har prøvd å ringe rundt men alle sier vent til mandag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 2, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2016 Bensinstasjoner da? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaKassaRolla97 Skrevet Januar 2, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2016 Stengt, der det er verksteder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 2, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2016 98% av slike kjeder er kun åpent på hverdager så blir ikke enkelt. Må evt. være hobbymekanikere eller dekkservice for lastebiler som har utrykningstjeneste da. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg