Gå til innhold

Øystein's 16v turbo "update"

Ranger emnet


ØysteinSlåke

Anbefalte innlegg

Har hørt at tidlig Audi 90 callipere skal passe rett på ener golf uten adapter. Er det noen som vet om dette er tilfelle? Og hvordan er det med corrado G60 callipere, er det adaptere å få kjøpt til disse? Det må jo være det beste hvis man har tenkt å kjøre G60 skiver. Er det noen som har synspunkter eller viten på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by porschetom

Har hørt at tidlig Audi 90 callipere skal passe rett på ener golf uten adapter. Er det noen som vet om dette er tilfelle? Og hvordan er det med corrado G60 callipere, er det adaptere å få kjøpt til disse? Det må jo være det beste hvis man har tenkt å kjøre G60 skiver. Er det noen som har synspunkter eller viten på dette?

 

Audi 90 frem tom '86, Audi 80 Quattro, Coupe Quattro passer rett på. Bruk både sadel og calipper. Skiver og klosser tar du fra Passat 35i, Golf II 16v eller Scirocco. Disse calipperene og sadlene er de samme som Rocco 16v. Masterpumpe må også byttes til minst 22,2 mm. Bremse skivene er 256/20mm

 

Har slike bremser på min G40. Passer også på Scirocco og Passat 32B

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by porschetom

Har hørt at tidlig Audi 90 callipere skal passe rett på ener golf uten adapter. Er det noen som vet om dette er tilfelle? Og hvordan er det med corrado G60 callipere, er det adaptere å få kjøpt til disse? Det må jo være det beste hvis man har tenkt å kjøre G60 skiver. Er det noen som har synspunkter eller viten på dette?

 

Audi 90 frem tom '86, Audi 80 Quattro, Coupe Quattro passer rett på. Bruk både sadel og calipper. Skiver og klosser tar du fra Passat 35i, Golf II 16v eller Scirocco. Disse calipperene og sadlene er de samme som Rocco 16v. Masterpumpe må også byttes til minst 22,2 mm. Bremse skivene er 256/20mm

 

Har slike bremser på min G40. Passer også på Scirocco og Passat 32B

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ØysteinSlåke

 

Satser på å bli klar til sommeren ja.

 

Alu? det er jo i høyglanspolert aluminium. Eller meiner du racing tanklokk, som på ein motorsykkel tank? det har eg vurdert og men ikkje funne det rette enda.

 

Har sett flere plasser tanklokk som passer rett i org sporet på einser. Dette fra garviks for eksempel.

 

znet_eksterioer_9308.jpg

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Originally posted by Mk2-16v

Får du registrert den med 16v turbo da?

Trodde det var så å si umulig uten en tur ned til Tyskland for TUV godkjenning.

Hvis du skal kvitte deg med tanklokket så overtar jeg det gjerne ;)

 

Når det gjelder godkjenning, så ser det veldig positvit ut enda,

har hatt kontakt med biltilsynet under heile oppbygginga, til og med hatt dei på besøk i garasjen.

Og dei har ikkje sagt seg uenig med noko enda iallefall.

 

Bilen blei desverre ikkje klar i sommer som var planen, men det kommer ein sommer til neste år og, ingenting som haster.

er bare kopling av sprut og litt røyrgate laging og bensinslangetrekking som gjenstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Hvilket biltilsyn er det du har pratet med da?

Holder jo på med en jeg og, med G6016v T, men helt uten interiør osv. Lurer fælt på om det noensinne vil la seg gjøre å få skilter på den.

 

Er Haugesund eg har hatt kontakt med, veldig hyggelige personer... Men eg har hatt kontakt under heile oppbygginga, og spurt dei før eg gjør noko på bilen.

 

Skal bare ha to racingstoler og bur i bilen eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår