sleggefett Skrevet November 22, 2015 Rapporter Share Skrevet November 22, 2015 Jeg sliter litt med gløding på bilen min.. når jeg tok av kontakt på den grønne føleren på kjølevannet og tok ut en glødeplugg og testet så glødet det som bare det.. så jeg testet alle sammen.. og dem glødet! Så da fikk jeg tips om å bytte den grønne føleren og det gjorde jeg..men samme problem null gløding med kontant koblet til føleren.. byttet i samme slengen også gløde relé.. til ingen nytte.. noen som har peil på hva dette Kan være?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 23, 2015 Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Hvor lang tid tok det fra du satte spenning på glødeplugg til hele tuppen var rød glødene? Hvor lenge gløder den hvis du ikke har koblet ut noe som helst? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleggefett Skrevet November 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Den gløder ikke i det hele tatt hvis jeg ikke drar ut kontakt til tempføler var samme før å etter skifte av føler...men fra jeg vrir på tenning med frakoblet føler så tar det 2-3 før den er rød.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleggefett Skrevet November 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 2-3 sekunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg