norheimp Skrevet November 22, 2015 Rapporter Share Skrevet November 22, 2015 Hei, har en audi a4 b6 1,8tq, den bråker veldig mye fra eksosen, fant ut at det var flexi røret som var knekt av, lurer på hvordan man bytter dette, noen som har erfaringer om dette? Evt dyrt å gjøre det på verksted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet November 22, 2015 Rapporter Share Skrevet November 22, 2015 Min er knekt av akkurat på samme plass, tenkte å bruke eksosbandasje om det funker der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 22, 2015 Rapporter Share Skrevet November 22, 2015 Eksosbandasje er ikke løsningen her, vil aldri holde. Kapp av og sveis inn ny flexixlange, fås kjøpt på de fleste butikker som selger bilrekvisita. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 23, 2015 Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Faren min betalte nylig 2000-2500kr (om jeg husker riktig) for å få sveist på ny flexirør på sin A4 B5. Hadde samme feil som bilde over. De kappet av og sveiset på nytt flexirør. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet November 23, 2015 Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Herlig, da skal jeg også ta å kappe av å sveise på nytt flexirør:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet November 23, 2015 Rapporter Share Skrevet November 23, 2015 Gi gjerne tilbakemelding på hvordan det går - jeg tror det begynner å gå hull i mitt også. På B5 måtte jeg bytte hele katalysatoren pga dette, fikk beskjed overalt om at det ikke gikk å sveise.. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondsen92 Skrevet November 29, 2015 Rapporter Share Skrevet November 29, 2015 Noen som vet hvilken dinensjon det må være på fkexirøret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet November 29, 2015 Rapporter Share Skrevet November 29, 2015 betalte 980 kr med mva for å få det sveiset på verksted for 3 år si på min passat 3bg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg