hashim Skrevet November 20, 2015 Rapporter Share Skrevet November 20, 2015 Hei. har en passat 2008 modell, kjøpt brukt for ca 2 år siden. alt har fungert bra, inntil i dag.. 1- bilen bruker ekstremt lang tid på å bli varm ( tid ca 20-40ish min), og når jeg da stopper igjen og lar bilen gå på tomgang - så faller den( nåla) sakte og rolig til 0 igjen ( ca 10min). 2- varmen i det ene sidespeilet har slutta å funke ? 3- webasto, jeg ser i motorrommet at det er en webasto tag - vil det da si at jeg har webasto ? ( har også defa motor/kupevarmer). helt noob på bil, så håper på hjelp. takk på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 21, 2015 Rapporter Share Skrevet November 21, 2015 Sansynligvis er varmern din deffekt (webasto) Er for lite overskuddsvarme fra dieselmotoren på kalde dager så det er ikke unormalt at den bruker veldig lang tid før den blir varm. Kan være brudd i varmekretsen i selve speilglasset. Du bør få lest ut feilkoder på webastoen din. Den skal starte når du starter bilen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hashim Skrevet November 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2015 takk for svar. det kommer ikke opp noen feil varsel i dashbordet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 21, 2015 Rapporter Share Skrevet November 21, 2015 Du må koble til et diagnoseapparat for å få lest ut feil på Webastoen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg