lappjo Skrevet November 10, 2015 Rapporter Share Skrevet November 10, 2015 Nå har det seg slik at jeg har kjøpt meg en octavia 1,6 4x4 2012. Hadde derfor ønske om å ta med meg 2 stk xvision LED bar'er fra den forgje bilen. Disse var der montert på en skinne og deretter på en skiltplate for lys. Problemet på octaviaen er at de ikke er noe gods bak frontfangeren (eller du finner gods en ca 6-7 cm innafor). Disse LED bærene veier en del, og vil derfor ikke bolte dem kun fast i plastfangeren :/ noen som har en løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 10, 2015 Rapporter Share Skrevet November 10, 2015 Metall braketter mellom gods bak fanger og fanger slik at du skrur festeplata i disse brakettene, evt. braketter som kommer ut igjennom grillen Legg gjerne ut bilde når de er montert ;-) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg