wheeldude 0 Report post Posted November 3, 2015 Vet ikke om denne passer inn i her, hvis ikke så kan vel sikkert admin flytte den til riktig sted. Har en 65 Impala SS som har fått ny motor og ny th700r4 kasse. Jobben med og sette inn kassa og reparere den fikk Ole Ringstad ved rats girkasseverksted på Båstad. Det endte med 2 voldsomme fakturaer som jeg ikke ble forberedt på som avtalt. Les lik og del gjerne. Her er min erfaring med Ole Ringstad og rats på http://www.wheeldude.net/rats/ 1 JChE reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Espen Solheim 10 Report post Posted November 5, 2015 Wow for ein trist sak eg hadde i hvertfall sendt klage til forbrukerombudet eller andre instanser, men viktig og ha ting skriftlig derfor bruker eg mail ved bestillinger og lagrer mailer med kjøp i egen mappe i innboksen. Att han ber deg dekke hans feilmontering er dryg det er jo garantisak spesielt når han har bygget om heile kassen og testet den i benk, var bra du stod på ditt der. Quote Share this post Link to post Share on other sites
EaglePilot 11 Report post Posted November 5, 2015 Forbrukerrådet skal du kontakte asap Quote Share this post Link to post Share on other sites
wheeldude 0 Report post Posted November 6, 2015 Hadde kontakt med advokat, men har ikke så mye og stille opp med når det meste er avtalt muntlig. Vurderte forbrukeråde, men nå er jeg så lei den mannen og firma hans at jeg blåser idet. Vil bare advare andre så del gjerne linken.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
EaglePilot 11 Report post Posted November 6, 2015 Forbrukerrådet er gratis, du bare skriver det som har hendt og skriver hva du ønsker i erstatning... ikke mye mer enn det. Så gjør de omtrent alt annet som må gjøres... Go for it! Quote Share this post Link to post Share on other sites