tussi18 Skrevet Oktober 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Hei. Hvordan er det med chip på disse bilene? Bilen jeg ønsker å chippe er en 2001 Opel Astra G 1.7 DTI ECO med motorkode "Y17DT". Ønsker helst å kjøpe chip fra Ebay eller lignende da alle her til lands har så enorme priser på tuningboksene sine. Jeg ser overalt at det selges chip til 1.7CDTI, men DTI og CDTI er vel forskjellige motorer? Får man CDTI til Astra G eller kun DTI? Veldig redd for å kjøpe feil tuningboks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallen83 Skrevet November 1, 2015 Rapporter Share Skrevet November 1, 2015 Det er vel bortkastede penger å chippe en så gammel og billig bil? Den kommer aldri til å bli en racerbil uansett hva som gjøres med den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 1, 2015 Rapporter Share Skrevet November 1, 2015 Billig chip fra ebay ja. Tuningbokser her i Norge koster da ikke så mye da. Tuningbokser er jo ikke det jeg vil anbefale, men de koster vel bare fra 2-3000kr? For en DTK boks hos http://www.biltuning.no/. Riktig reprogrammering (chipping) koster jo fra det dobbelte +/- Om det er for dyrt ville jeg droppet chippinga. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg