Rotax - Power Skrevet Oktober 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Hei. Vurderer å kjøpe meg en 2000 mod patrol med 300 000km på telleren til 90 000,- Det som gjør meg litt usikker er att det er en del rust på bilen. Rustsveising skremmer meg ikke så fryktelig mye, men litt. Hva tror dere ang denne bilen med utgangspunkt i disse bildene ? Hvordan er det å skaffe skjermer og dørstokker til disse ? Tror dere det er MYE mer rust ? Den ble nettopp eu-godkjent. Har desverre ikke mulighet til å dra å se på den da jeg og bil er på hver sin side av landet. Håper på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Oktober 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Spør om å få ett verksted/naf til å sjekke rust problemet nøyere, mye penger for en gammel bil så du kan nå betale ein tusen lapp for å få det gjort hvis du skal handle usett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2015 En ting er sikkert, når det er så mye synlig rust, er det garantert mye mer rust som ikke syns ved første øyekast. Utifra bildene her, så trenger du nye innerskjermer og kanaler, og når du graver vil du sikkert finne noe i gulv og bærende. Hvis du handler bør du forberede deg på noen timer sveising evt. noen tusenlapper hvis du setter det bort. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Januar 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2016 Ikke kjøp den bilen i det hele tatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2016 90 tusen!?!?! Hadde hvertfall ikke betalt såpass for noe som kan regnes som et prosjekt som garantert kommer til å balle på seg etterhvert som du begynner og pirke i det. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg