selen Skrevet Oktober 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Hei! Eg har ein golf 4 1'6 sr som jukser når jeg har kjørt en stund , går heilt fint når den er kald. Finner inngen ting på diagnose. De som skjer etter ca 15min kjøring er att den bjunner og lugger, (under pådrag og jevn kjøring)(trør jeg inn clutsjen så vandrer turtallet fra 1000 til 4000 omdreininger avog til)..bilen's tempreatur varierer fra 60-90 grader. Har byttet temp sensor-lamda-Lmm-plugger og pluggledninger-kamaksel sensor-gass spjeldhus- hva kan være galt? Viss jeg stopper bilen når den jukser som verst kan jeg kjinne lenge før den starter igjen. Håper på hjelp her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Hei, eg vett det er ein teknisk bulletin på disse motorene som omhandler vannintrengning til ecu via ledningsnett eller noe slikt meinner de kaller det kapitilarinntrengning. Om du vil kan eg sjekke bulletin på jobb på Mandag eg meiner og huske vi sendte ein ecu til actronics.no ein gang de reparer ecu evt gir ut bytte ecu for ca 2000-3000kr og du slipper koding av nøkler de har ei liste over hva som må sendes inn men det er lenge siden så eg husker ikke alt nå. Sier ikke att det er dette som feiler din men kan være verdt og sjekke iallefall. Det er også feil på 5volt signal fra ecu og signal fra ecu til tennspole og spjeldhus e også "vanlig" feil på dsse ecu`ene. selen reagerte på dette 1 Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selen Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Hehe takk for svar :-) eg må ærligt sei som hobby "mekaniker" att eg skjønte meget lite av de :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Det er litt vanskelig og forklare 100% da eg ikke har bulletin her, men om du sender meg ditt reg nr i melding ska eg sjekke litt opp i noen databaser på jobb der eg får opp alle kjente feil på din bil. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selen Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Kjempe greier :) ja ska senda de eg... E på jobb nå sp sebde iløpet av helgå:) Espen Solheim reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pilster Skrevet Oktober 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2015 Har nesten akkurat det samme problemet på min Golf , er det noe svar eller løsning siden siste innlegg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg