Gå til innhold

selen

Bruker
  • Innholdsteller

    28
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om selen

  • Bursdag 12/10/1990

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    3bg
  • Biltype (eks Audi)
    Vw Passat
  • Årsmodell (eks 1995)
    2001
  • Yrke eller sivil status
    Bud bilsjufør
  • Motor (eks 1.6)
    1,9 TDI
  • Fylke
    Rogaland

Contact Methods

  • Bosted
    kopervik

selen's Achievements

  1. Kjempe greier :) ja ska senda de eg... E på jobb nå sp sebde iløpet av helgå:)
  2. Hehe takk for svar :-) eg må ærligt sei som hobby "mekaniker" att eg skjønte meget lite av de :-p
  3. Hei! Eg har ein golf 4 1'6 sr som jukser når jeg har kjørt en stund , går heilt fint når den er kald. Finner inngen ting på diagnose. De som skjer etter ca 15min kjøring er att den bjunner og lugger, (under pådrag og jevn kjøring)(trør jeg inn clutsjen så vandrer turtallet fra 1000 til 4000 omdreininger avog til)..bilen's tempreatur varierer fra 60-90 grader. Har byttet temp sensor-lamda-Lmm-plugger og pluggledninger-kamaksel sensor-gass spjeldhus- hva kan være galt? Viss jeg stopper bilen når den jukser som verst kan jeg kjinne lenge før den starter igjen. Håper på hjelp her.
  4. heisann.. jeg lurte på om noen her har noen tips til Billig styling tips til min volvo 245 stasjonsvogn :) ? og vet noen om 2,3 forgasser motorene til volvo går noe godt? :) tips til mer billig ytelse :)
  5. måtte bytte stikket som går innnpå lyspæra venstreframme (h4) har byttet det og koblet alt rett :) menne får bare sterktlys.. ikkje nærlys.. har nærlys på høyre siden og inngen lys på venstre.. sterkt lys virker på begge sider :) hva kan være galt her?
  6. fekk opp lamda :) håpa de e nåkk de bare e den,, :) fekk sletta feil meldingen, og den komm ikkje tilbake, men bilen går dass ennda :) lambda e bestilt! :D
  7. har godt over med startgass og inngen falsk luft desverre :) jah tenkte jeg skulle ta diagnose, bare lurte på om noen hær hadde peiling:) med tanke på at diagnose og lmm har samme prisen:)
  8. Hei! Audi a4 1,8 1996 modell.. Jeg startet bilen og den jukset og gikk ikke skikkelig på tomgang (lå og jaget fra 400 til 1000) satte bilen i gir og den var så død og treg att.. klarer jo og få 100 på bilen med litt nedoverbakke og medvind og kjøttkaker til middag.. hele drage er vekke.. menn klarer allikevel få turtallet opp til sperren VELDIG mye tregere enn vanlig.. Når jeg kobler fra LMM så går motoren akkurat likt, men når jeg kobler den til så fjusker motoren litt, detter på turtall i noen sekunder.. har også Usedvanlig høyt bensin forbruk etter att dette skjedde. Takker for svar og tips :)
  9. Var Ute og kjørte en dag med min audi a4 1,8.. jeg parkerte bilen i 15 minutt .. når jeg skulle starte den etter på gikk den utrolig dårligt. lite gass respons og ubrukelig akselerasjon.. Hva kan være gale?
  10. Tenkte jeg skulle "sote" vinduene i bilen. (Stasjonsvogn) noen så vett hvordan jeg tar ut siderutene helt bak? er di limte? eller henger kun i pakning ? :) Takker for svar :D
  11. hva er lmm? hehe.. ikkje aå alt for mye peiling på bil :)
  12. Takker for svar :) jah har Ac... angående dei 2 slangene kommer de ikkje trykk i di, når eg har kobla di fra torpedoveggen, så trur nåkk verme registeret er tipp topp :D Fant også ut at de kommer litt vann ut slangen med ein gang bilen starte... menn de blir med det...
  13. gammel tråd.. menne fant du ut av det? har samme problemet på min :(
  14. Heisann... har ein 1997 modell audi a4 1,8 bensin... får ikkje trykk i slangen som går inn til varmeregisteret gjennom torpedo veggen har spylt gjennom alle slanger og registeret med hageslangen, vannet kommer fint gjennom over alt.. riktig nåkk var de mye "rust" vann som komm ut... motoren holde 90 grader og oppfører seg helt fint :) Hjeeelp vinteren narme seg :D
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår