Magnum_pi Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Skjønner ikke hvorfor politiet ikke har gått ut med dette tidligere, men ryktene skal i hvertfall ha det til at banden hadde denne hyperraske sportsbilen stående bak en busk i en av de mer lugubre suburbs'ene utenfor Stavanger. Har noen sett denne bilen? Lydopptak av flukten tatt av lokal bydeorginal med båndopptaker: http://www.figurprodukter.no/aukrust/images/iltempo[6].wav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Så på Torsdagsklubben nettopp, Otto Jespersen mente også det var Postmann Pat. Hm.. Tror han bør ligge litt lavt en stund. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 ja, han bør holde lav profil.. har han jo på film der han tydelig legger ut rævva på postbilen med vilje på gresset.. Att norske forbilder kan drive på slik.. Er det rart barn blir til kriminelle da de vokser opp? :) :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 det otto sa var faktisk ganske løye ja :D var 100%sikker at de tegningene måtte være en spøk..... er faen så gale....... :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Føler egentlig at jeg ikke skal le av dette, men det er klin umulig å la vær! Five-O in teh house! Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg