Gå til innhold

Røykgass (opasitet) overstiger generell grenseverdi - 1998 TDI.

Ranger emnet


Baguett

Anbefalte innlegg

Den største forskjellen på gamle dyser og nyere CR dyser er trykket åpningstrykket er veldig mye høyere på ei CR dyse bortsett fra 5 volt signal til dysen, men grunnen til bytte på dieselfilter er som sagt for og fylle i rensestoff for dysene dine ett tett dieselfilter gir andre feil enn sort røyk så er enig med Jesper att turbo er best og sjekke om den leverer for lite luft vil du få sort røyk.

 

Her er hvordan eg sjekker turbo: du bør du sjekke akslingen for slakk for og komme til må slangen fra luftfilteret løsnes på turbo, så må du sjekke att armen på vakuum klokken beveger seg fritt eg tar av klipset som holder staget fast i armen" på turbo armen skal da bevege seg fritt om du løfter armen opp skal den neste gå ned av seg selv.

Om du ikke vil ta av klipset (det er lett og miste) må du trykke staget ned den skal returnere selv og ikke bevege seg hakkete tilbake.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår