escada Skrevet September 16, 2015 Rapporter Share Skrevet September 16, 2015 Servicelampa på min 02-modell RAV4 har lyst i et års tid tiltross for at jeg har forsøkt å slukke den med å nullstille tripteller somtidig som jeg slår på tenninga, og ved å frakople minuspolen på batteriet. Regner da med at det er en feil et sted jeg må rette først og at "systemet" vet hvor denne feilen ligger? Er det mulig å hente ut feilkode på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 16, 2015 Rapporter Share Skrevet September 16, 2015 Jepp, en enkel diagnose forteller deg i klartekst hva som er galt. Espen Solheim reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escada Skrevet September 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2015 Javel? Og hvor finner jeg denne diagnosen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 17, 2015 Rapporter Share Skrevet September 17, 2015 Javel? Og hvor finner jeg denne diagnosen? Den får du når du bruker en obd2 kode leser? Se om noen her kan hjelpe deg. http://www.bilforumet.no/topic/291109-problemer-med-bilen-trenger-du-diagnose/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 17, 2015 Rapporter Share Skrevet September 17, 2015 Eller hvilket som helst verksted, hvis du liker å betale mer mener jeg ;) opel astra reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escada Skrevet September 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2015 Skjønner. Ingen i lista som dekker Asker-Bærum-Drammen ser jeg. Har Claes Olsson eller Biltema slike testere kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 17, 2015 Rapporter Share Skrevet September 17, 2015 Biltema har vel noen men hvor godt dem virker er jeg ikke sikker på. Men heilt sikkert bra nok til å lese og slette servicelampen på bilen din. Ellers så finner du på ebay til en langt billigere penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escada Skrevet September 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2015 Bestilte denne. Nå gjenstår det bare å finne ut hvor jeg skal kople den inn? Ellers, takk for tipsene Opel Astra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 18, 2015 Rapporter Share Skrevet September 18, 2015 Det er under rattet på bilen over pedalene på siden. Det er 16 pin kontakt, om jeg ikke tar heilt feil så har du en sånn åpnespak til panseret på bilen, og rett ved siden av den er det en liten luke du drar bare ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escada Skrevet September 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2015 Vakkert, fant'n. Men fant ikke tilsvarende på min -09 HiAce? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 21, 2015 Rapporter Share Skrevet September 21, 2015 Er det kontakten du ikke finner på hiacen? Mener den skal sitte ved rattstamen over pedalene på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escada Skrevet September 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2015 Det er den 9-pins kontakten ja. OK, da sjekker jeg ved rattstammen. Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg