DagArne Skrevet September 15, 2015 Rapporter Share Skrevet September 15, 2015 Da har jeg kokt ned alternativene for denne gang til to biler. Hva kan være problemet hvis jeg må holde girspaken i revers for å få rygget? Er det utløserlageret? er det vanskelig og dyrt å skifte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 15, 2015 Rapporter Share Skrevet September 15, 2015 Dårlig drev i kassa, giroverføring.. Ligg unna er mitt tips. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet September 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2015 Dette er en bil som har gått som firmabil og alle servicer er tatt på merkeverksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 15, 2015 Rapporter Share Skrevet September 15, 2015 Det endrer ikke saken noe. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet September 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2015 Får jeg tak i kasse på hoggeri?. Det at jeg må holde den i revers trenger vel ikke bety at det er feil på resten av drevene i kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 16, 2015 Rapporter Share Skrevet September 16, 2015 Bør feilsøke før en tar det valget, kan som nevnt bare være overføringen også. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet September 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2015 Har sjekka litt angående brukt girkasse og de flyter ikke akkurat over av kasser til denne bilen hvis jeg i værste fall må bytte. De jeg har funnet har gått lengre enn denne. Har ikke sjekket om de er overhalt og sjekket eller om de er rett fra bilen. Forsto det sånn med en jeg prata med at bilen kunne bli stående i revers pga problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet September 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2015 Da har jeg til info valgt bort denne jeg prata om her til en 2006 modell som var andre alternativet. På denne må jeg montere ryggekamera og få nye vinterdekk. Det var inkludert på den 2005 modellen dekkene var nye. Ca samme pris på de begge, men blir det mye pes og kostnader med girkasse så blir det billigere å kjøpe nye dekk og montere ryggekamera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg