Gå til innhold

Erfaring med oljen ``Car Lub``Fra ebay? Helt kitt til bilen. (Link)

Ranger emnet


Sverre E Olsen

Anbefalte innlegg

Hei, ser det er litt forskjelligt på ebay. Her får du absolutt alt til servicen, til og med diselfilter, frakt, for mindre enn eg betalte for diselfilteret i norge! Noen innvendinger? Ein fint kjørt Mondeo mk3 TDCI. http://www.ebay.co.uk/itm/SERVICE-KIT-OIL-AIR-FUEL-POLLEN-FILTER-5-5L-OIL-FORD-MONDEO-MK3-2-0-TDCI-/381356647876?fits=Model%3AMondeo%7CPlat_Gen%3AMK+III&hash=item58caa0a5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å bruke skruvat.no til sånt. Litt dyrere enn ebay, men jeg regner med de har en viss kvalitetskontroll på det de selger. Og de er billigere enn de fleste andre delebutikker. 

 

Ting fra ebay kan være tipp topp kvalitet, eller bare søppel. Vanskelig å vite.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlube olje har jeg personlig dårlig erfaring med. Høyt aske innhold, tettet partikkel filter for meg en gang. Byttet til helix syn igjen blåst ut av filteret alt virker bra igjen. Kan selvfølgelig være tilfeldigheter, men jeg velger å tro det var oljen. Bema i Grimstad selger dette som sitt "billig merke" priset rett rundt det samme som biltema sitt

OPEL ER BRA!

---------------

2005 Honda Accord

1999 Yamaha Thunderace 1000

1996 Seat Toledo 1.9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olje pleier jeg faktisk å kjøpe på europris, de har ofte kvalitetsoljer på tilbud. Castrol, mobil 1, varierer litt etter hva de får inn. Ofte er det billigere enn biltema også...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår