RoyalHD Skrevet September 5, 2015 Rapporter Share Skrevet September 5, 2015 Jeg har nettopp kjøpt meg ny bil, og vil ta noen kule bilder av den. Helst kveld eller natt bilder, men dag funker også. Prøvde å knipse noen bilder i går på Ekeberg Restauranten, men det ble for mørkt rundt bilen så bildene derfra fungerte ikke. Tenkte å prøve ut Holmenkollen nå å se hvordan det blir. Noen andre forslag? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 6, 2015 Rapporter Share Skrevet September 6, 2015 Bruk stativ og fjernkontroll ;) Så er det bare å sette kamera i manuell modus og leke deg frem og tilbake med lukketider osv osv ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyalHD Skrevet September 7, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2015 N Bruk stativ og fjernkontroll Så er det bare å sette kamera i manuell modus og leke deg frem og tilbake med lukketider osv osv Noen forslag til hvor jeg kan ta bilde? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 7, 2015 Rapporter Share Skrevet September 7, 2015 Går vel litt an på bilder du skal ha,hvilken bakgrunn og sånn, industri eller finnere plasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 7, 2015 Rapporter Share Skrevet September 7, 2015 Bru over motorvei uten belysning og lang lukkertid.. Det blir drittøft! Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyalHD Skrevet September 7, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2015 Går vel litt an på bilder du skal ha,hvilken bakgrunn og sånn, industri eller finnere plasser? Er ikke sikker på hva jeg er ute etter :/ Bru over motorvei uten belysning og lang lukkertid.. Det blir drittøft! Godt forslag! Skal jeg prøve :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 8, 2015 Rapporter Share Skrevet September 8, 2015 Bru over motorvei uten belysning og lang lukkertid.. Det blir drittøft! Kveldstid med trafikk. Lukketid på 1min eller mer Da får du lys effektene fra forbikjørende biler Sånn som dette Honda911 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg