Haraldthi Skrevet September 4, 2015 Rapporter Share Skrevet September 4, 2015 Hei, jeg prøver å få tak på luftfjæring høyre side foran på min 99 model legacy, stv. 2,5 liters motor. Var vist ett modellskifte i 98-99, så jeg har vist legacy 3. Er det noen her inne som har en sånn liggende eller vet om noen som kanskje vet om noen som har? Hadde blitt utrolig happy om noen kunne hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet September 5, 2015 Rapporter Share Skrevet September 5, 2015 http://www.carid.com/1999-subaru-legacy-suspension-parts/ Noe her så ser rett ut:-P mye deler på nettet i utlandet ihvertfall, brukte deler kan du eventuelt få på Ebay?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldthi Skrevet September 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2015 Ja, var mye her, men trenger kun den ene på høyre side foran, blir litt dumt å måtte kjøpe komplett sett, fant en figur på ebay som solgte det brukt, akkurat den jeg skulle ha, men så plutselig hadde han ikke allikevel da, så ender vel med at jeg må bygge om til vanlig demper og fjærer rundt det hele :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 6, 2015 Rapporter Share Skrevet September 6, 2015 Er mye lettere og søke etter deler om du klarer og oppdrive et delenummer. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg