Blanklaks Skrevet September 4, 2015 Rapporter Share Skrevet September 4, 2015 Hei Noen som vet hva slags merke og modell dette er. Sitter originalt i en Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium X 2008 Står ikke noe på den og ikke står det noe i boka som følger med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 4, 2015 Rapporter Share Skrevet September 4, 2015 Det er vel en original Ford spiller lagd av Sony tror jeg. Mulig jeg tar feil, men det skal slå på baksiden hvis du tar den ut. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2015 Hei og takker for svar. Original Ford er det ja men merke og modell nr. vet jeg ikke. Nettopp kjøpt bilen og frister ikke å begynne å ta den ut, vet heller ikke hvordan den er festet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 4, 2015 Rapporter Share Skrevet September 4, 2015 Hvorfor er det egentlig da så viktig å vite hvilken produsent det er? ;) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blanklaks Skrevet September 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2015 Hvorfor er det egentlig da så viktig å vite hvilken produsent det er? Tenkte å se om jeg fant nyere kart på nettet, det som ligger inne er fra 2008. Regner med at det finnes billigere på nettet en om jeg går til en Ford forhandler og kjøper der. Vet ikke om kartene går om hverandre på de forskjellige navigasjons systemene til Ford. Derfor skulle jeg hatt navn og nr. på den som sitter der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 4, 2015 Rapporter Share Skrevet September 4, 2015 Aha, sånn og forstå. Jeg er ikke kjent med Ford sitt navigasjonssystem men vil ikke tro at denne plata er spesielt dyr, selv hos en Ford forhandler. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg