DagArne Skrevet September 1, 2015 Rapporter Share Skrevet September 1, 2015 Hva er forskjellen på de forskjellige xxxT300 Transitene? Hva står tallet foran og etter T for? er det større bil jo større tall? Prøvde å google, men ble ikke så veldig klokere av svarene jeg fant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 1, 2015 Rapporter Share Skrevet September 1, 2015 Det er tillatt totalvekt. Min er 270, dermed 2,7 tonn tillatt totalvekt. Finnes også 290, 300 og så videre... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet September 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2015 Det er tallet etter T? f-eks. 120T270? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 1, 2015 Rapporter Share Skrevet September 1, 2015 Hvis jeg ikke tar helt feil er det motoreffekt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 2, 2015 Rapporter Share Skrevet September 2, 2015 Stemmer det, er visst sånn på de gamle ja. 120T270 er da 120 hester og 2,7 tonn. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg