Ø.Karlsen Skrevet August 6, 2015 Rapporter Share Skrevet August 6, 2015 Jeg skulle skifte alle glødepluggene på min Toyota Avensis d4d. Varmet motoren slik at de gamle gikk lett ut, noe de gjorde. Men den ene nye lagde noe knikkelyd når den var nesten helt nede. Ble skeptisk så jeg skrudde den ut igjen, der ser jeg den tuppen mangler. Er ca 1cm som sitter igjen nesten i bunn. Denne tuppen er nok hul inni ser det ut til, men hvordan få den ut? Har startet bilen i håp om at kompresjon blåser denne ut igjen uten hell, spylte kjølespray nedi mens den gikk. Sitter bom å vil ikke opp. Hva skjer hvis jeg dytter den helt gjennom tro? Kliner seg i ventil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet August 7, 2015 Rapporter Share Skrevet August 7, 2015 Har du lest denne her? http://www.bilforumet.no/topic/302601-hjelp-glodeplugger-pa-a3-tdi/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arvegr Skrevet August 9, 2015 Rapporter Share Skrevet August 9, 2015 Tror du bør oppsøke en toyotaforhandler og spørre på verkstedet hva du skal gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg