AUDI80coupe Skrevet Juli 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2015 HEI skal ta overhaling av bremsene, men er det noen andre calipere som passer til min audi 80 coupe ? s2 ? rs2? osv TAKK FOR SVAR! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2015 S2, RS2 ol. passer forsåvidt, men du må bytte alt for å kunne bruke de, holder ikke med calipere. Jeg ville heller kostet på meg Brembo skiver og klosser sammen med overhalingskit til de org. caliperene. Er bortkasta penger å kjøpe S/RS bremser til en Audi 80 med mindre det er andre modifikasjoner som krever bedre bremser. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 2, 2015 Rapporter Share Skrevet August 2, 2015 Enig, forresten så selger de (til tider) særdeles billige skiver fra AP / Brembo på skruvat Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg