pahf Skrevet Juli 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2015 Har en Passat 2012 mod 134000km som jeg kjøpte forrige uke, så ser jeg at venstre side på førersiden har skinnet fått hull og ser svært slitt ut. Hvilke garantimuligheter har jeg i forhold til "Norgesgarantien" til Møller? Har lest at det er mye dårlig kvalitet på skinnsetene på de siste modellene av Passat. Eventuelt hva koster det å få trukket det om? Har vedlagt bilder av hvordan det ser ut, syns det tyder på dårlig kvalitet på en 3 år gammel bil, selv om den har gått 134000km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2015 Ingen garanti der i gården, men du kan prøve deg på reklamasjon, selv om jeg ikke tror du kommer noen vei. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2015 Nei, tviler på at jeg kommer noen vei sånn sett, men ønsker å høre om det er flere av samme erfaring. Ikke minst noen som vet hva dette vil koste å bytte ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2015 Armlene kan fikses hos en salmaker el. Sete ser ut til å være ren slitasje så der må enten sete trekkes om eller byttes. Blir fort noen tusen uansett. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Juli 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2015 Ein venn av far min fikk det reparert på en 3 år gammel bil der skinnet raknet rett under sømmen, viste seg å vær feil ved stinga, den var gått 65 tusen km da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2015 Under 5 år/100'000km hadde det blitt dekket tvert, men siden din er gått lenger er eneste håpet reklamasjon, og da må det komme tydelig frem at dette ikke er slitasje. Rsele reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2015 Ok, kjipe greier, men fikk ihvertfall en pris. På intet mindre enn 9000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 24, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2015 Kunne jo kjøpt en annen bil isteden hvis det er en big deal ;) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg