snikky Skrevet Juli 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2015 Hei, jeg har en peugeot partner 1,6 hdi 2006 modell hvor jeg skal bytte glødeplugger og så lurer jeg på hvor vanselig det egentlig er? ser u som det er å ta av bryterne til glødereleet og skru opp 8 omvendte skruer (eller noe) for så ¨ å løsne plugga. stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2015 Hvis jeg ikke husker feil sitter de bak på motor (mot torpedoveggen). Skal bare være å dra av strømhetta og skru ut glødepluggene, men det er knotete og trangt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snikky Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2015 strømhetta går over glødepluggene og er låst fra med en metal strips e.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2015 Ja? Røsk den vekk ;) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snikky Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2015 Er det denne som skal skrues ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snikky Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2015 Jeg tror du skal overlate denne jobben til en mekaniker, detta er nemlig dysa. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg