TurboJohansen Skrevet Juli 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 hei Har en ahu som starter men stopper igjen like etter, cd spilleren har heller ikke strøm, igår funket alt greit men imårrest funket ikke cd spilleren så prøvde da og stoppe og starte igjen og da skulle jeg ikke få start, langt om lenge og nesten en startmotor etter startet bilen ned full gass og jeg kom meg avgårde, synes bilen gikk littegrann dårligere fra da turboen skal bynne og spoole ordentlig..tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Noen lyder når du skal starte bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJohansen Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJohansen Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Ikke annent en startmotor og motor helt til den stopper igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Lenge siden du byttet dieselfilter på bilen kan verre full av dritt så den stopper og da kan du få vansker med å starte. Hadde villet byttet dieselfilter først for å se om den ble bedre av det? Også kanskje du har gamle glødeplugger. Du kan også sjekke gjordinga til startmoroen om den har ordentlig jording? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJohansen Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Hadde begge to i tankene..takker for gode svar Men noe formening om hvorfor spilleren ikke skal funke av den grunn? Synes det var merkelig..har også turbotrykks måler på samme kretsen og den har heller ikke lys. Og "pipinga" når man skal ut av bilen men har lysene på piper om man har lysene på eller på null sålenge døra er åpen og motoren går.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJohansen Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Jording er grei. Skal bestille filter og nye glødeplugger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Jording er grei. Skal bestille filter og nye glødeplugger. Jording er grei. Skal bestille filter og nye glødeplugger. Om gjordingen er bra og ingen lyd fra starter. så hadde jeg nok prøvd å byttet dette først,siden dette er lenge siden det ble gjort. Før du begynner å skrur på alt annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJohansen Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Jording er grei og ingen ulyder. Bestillte ista så får vi se :-) takk for tips sålangt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJohansen Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Oppdatering Fikk start på bilen med å trykke nøkkeln hard inn, men cd spilleren funker fremdeles ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJohansen Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Oppdatering Har ikke strøm på rød kabel til cd spiller når nøkkelen puttes i tenning..sikringer under dash er sjekket samt på spiller..gode innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Mulig du har strøm problemer rundt tenningen på bilen kan hende noen som er litt løst der eller kabler er skadet. slitt tenningsiås er en mulighet. Sluttstykket i låsen er slitt. Så den går vranglås.Startsperre slår seg inn når du prøve og starte. Om du har mye dill hengende på nøkkelen så slites låsen og det kan oppstå problemer. Eller slitt nøkkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Sikringer i skapet ditt da gå over alle der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJohansen Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Har bare husnøkkel festet til bilnøkkelen. Men er en gammel sliter så om tenningslåsen/nøkkel er blitt dårlig så er jeg ikke overrasket. Bestillte ny tenningslås ista så får vi se.. Gikk over alle sikringer ista og byttet de, synes det er rart at den ble sånn over natten bare..ledningene ser bra ut, trangt og se men kunne ikke se noen tydelige brudd.."pipinga" til lysene går jo med motor på så setter en knapp på tenningslås/nøkkel. Hvordan er det når man bytter låsen? Følger jo med nøkkel. Må den kodes i hennhold til min bil eller skal jeg bare flytte chippen over? Lite lyst å kaste mer penger vekk på en pendler bil annent en generell service. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2015 Du må du kode det koster ikke så mange kroner å få gjort det på møller. Så lenge du tar fra en annen bil den har nok ikke sanne kode som på din bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg