Teddybamse Skrevet Juli 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2015 Hei, noen som vet hva det ca vil koste å få byttet glødeplugger på en octavia 2010 på verksted. 14 dager siden bilen var 5 år, så da må man vel pent betale selv regner jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2015 4stk glødeplugger, 1000kr +/- (250kr stk) kan du nok regne med + tiden for å bytte. Vil tro de klarer det på godt under 1time, så 1time verkstedtime = 1000kr? Men det er vanskelig å gi en pris. Prisene fra et verksted til et annet er så stor + hvor i landet du bor Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddybamse Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2015 Bor ikke så langt unna Gardermoen. Så jessheim er det nærmeste. Greit å gjøre en slik jobb på verkstedet så det blir garanti på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2015 Glødeplugger er å regne som slitedeler på lik linje med tennplugger så du kan trøste deg med at det hadde ikke gått på garanti uansett :-) Hvis jeg ikke husker helt feil er det/var det standard pris på 2700,- for bytte av 4 glødeplugger på VAG verksted. Men ta dette med en klype salt, jeg husker som sagt ikke helt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddybamse Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2015 Takk for svar. Da skal jeg undersøke litt priser på det hos forskjellige verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2015 Det kan lønne seg å gjøre litt research ja. Bare pass på at de blir brukt Bosch eller Beru glødeplugger. "Biltema" kvalitets plugger takker for seg etter 2-3 år istedenfor opp imot 6 år på kvalitets plugger. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg