jacobsen84 Skrevet Juni 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2015 hei jeg skal da på langtur til mandag. så har jeg funnet ut en feil att hjulageret er gåent. dette er bak. jeg fikk tak i nytt men nå har jeg akk vært på verksted med den og skiftet foringene bak på akslingen. hadde spist opp dekka mine totalt pga det og felgene kunne jeg vrikke ut og inn. :) men dette er ordnet og tatt 4hjulskontroll. men nå må jo jeg bytte lagret bak oxo. men vi bruker detta biltema settet som man kan presse ut lagret med og fortsatt ha spindel på bilen kun bremser og drivaksel må av. men etter jeg har byttet dette så må eg da ta ny kontroll? eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2015 og forresten. jeg skiftet oxo n75 ventil etter att jeg fikk feilmelding på diagnose som rettet seg mot den. må jeg da ta ny diagnose og slette feilen før den er operativ igjen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2015 Du skal ikke behøve å løse noen som gjør at du trenger ny hjulstillings-kontroll etter bytte av lager. Er normalt ikke nødvendig å slette feilkoder som gjelder motorstyring etter bytte av føleere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg