Stanian Skrevet Mai 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2015 Touran 2008 1.9 tdi Ved på drag på kald bil har jeg en pipe lyd. minner om noen som blåser pent i et gressstrå. Dette er bare i første og andre gir og når motoren er delvis/kald. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2015 Jeg har samme, men hos meg minner det mer om en sirene? Det er ett eller annet galt med turboen, men har kjørt med det ca 150 000 nå, så bekymrer meg ikke nevneverdig. ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stanian Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2015 Jeg er vedlig usikker nå på om det kommer fra turboen. Høres nesten ut som det kommer på høyreside i kuppen. Men veldig usikker. Har liksom bare 2 pådrag for å høre lyden før den er borte. Vil ikke akkurat si at den høres ut som sirene. mer luft som slippes igjennom lite slappt hull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet Juni 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2015 Har det samme, har 222000 på klokka nå... Det er turboen som "puster"... Hadde det på fruens gamle Passat 2.0 TDI også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg