jacobsen84 Skrevet Mai 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2015 Hei fikk akkurat kjøpt noen brukte dekk pga punktering. dem er ganske nye i mønsteret og er svært lite brukt men dem er skikkelig stive. og dato for produksjon som jeg fikk vite var fra 2011. er dem da ikkje brukende pga stivheten? og mer utrygge? er som å dunke på hardplast :P dem gamle jeg hadde på var fra 2010 men dem var ikke stive og lette å jobbe med. :-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gonzor Skrevet Mai 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2015 Dekk er ferskvare men gir dekk jeg kjøper max 3-4 års levetid. Men mye har på hvordan dekk er lagret kjølig garasje elller kald bod / om det er premium dekk vs harde og billige kina dekk med mindre rågummi . Men letteste er vel og teste dekka på vått føre så ser du om dem er bra eller ikke raser du alle veier hadde jeg sett etter nye Siter Bmw 316i E46 2001 Golf 3 1.4 1992 - Spiker Mazda 626 2.0 1992 - Spiker Golf 1 C 1.5 1982 - Spiker Lada 1500 1981 - Stjålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2015 merket er toyo. så er noe kina ting greier :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2015 Ikke undervurder Toyo, de leverer noen av de beste dekkene du kan få i bilindustrien ;) At dekkene er stive kan komme av for mye luft eller rett og slett hard gummiblanding, 4 år gamle dekk skal ikke være stein harde og ubrukelig allerede. Er de lagret rett kan dekkene bli ganske gamle. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2015 Eitikkje helt hvordan dem er lagret men for å si det sånn så går det ikkje ann å klemme på dem eller noe sånt selv uten felger på. Altså så og si stein harde. Men dem blir kanskje ikkje myker ved kjøring me dem? Tenkte sette dem bak på bilen så jeg har heller dem mere myke dekka framme. :-) er gode spor i dei enda.:-) selv om toyo dekka er relativt nye ikkje brukt. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg