sentralfyr Skrevet Mai 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2015 Ser at dette kan være tatt opp tidligere, men lurer på om det er noe sammenheng at Hornet ikke virker og Airbag lampa lyser hele tiden Ser også at det er nevnt Slepering, hvilket jeg tror er galt på min bil. Hvordan bytter man denne og hvor får man tak i slepering??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2015 Har du sjekket sikringer? hornet kan du teste med å sette strøm på 12v? Om det ikke kommet tut tut så er den defekt byttes ny ca 150kr Airbag går ikke på samme som tutut så der må du lese av feilkode så ser du hva som er galt. Ofte så kan du slette feilkoden på dette. Men først en diagnose. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shitblast Skrevet Mai 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2015 Jeg hadde begge problemene på gamlegolfen. Hornet fikset seg ved å dra en fille langs kobberringen i spalten mellom rattet og rattstammen. Hornet er koblet fra rattet til rattstammen ved at en spent metallbit sklir langs kobberingen etter hvert som rattet snurrer. Her bygger det seg opp skitt. Kollisjonspute-lampa begynte så en dag å lyse, etter at det hadde vært et svakt batteri i bilen. Jeg kjøpte meg en VAG-kabel for 15 £ på Ebay, kjørte VAG-com og slettet koden. Systemet i Golf 3 '95 er OBD 1,5. Så holdt kollisjonspute-lampa seg av et par år til, like før jeg kjørte på den haugen på grunn av rammeskjevhet etter et uhell på isen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sentralfyr Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2015 Takker for svar!!! Har prøvd å slette feilkoden , med en feilkodeleser, uten hell. Prøver dine tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg