Dan_The_Man Skrevet April 20, 2015 Rapporter Share Skrevet April 20, 2015 Hei. Har en 01 Berlingo 1.4i med et noe uvanlig problem. På rundt 4000rpm høres det ut som en turtallsperre slår inn, den vil da følgelig ikke gå over 4000rpm. Motor fungerer ellers som den skal og går fint. Motorlampe er på noen dager og noen dager ikke, men problemet er der uansett. Om jeg ruser motoren veldig sakte kan jeg få den over 4000rpm.... Fikk tips om å bytte bensinfilter, dette er gjort, men problem vedvarer likevel... Noen som har opplevd dette og kan gi meg noen tips kanskje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 20, 2015 Rapporter Share Skrevet April 20, 2015 Eneste riktige er å starte med en diagnose. Det ligger garantert en feilkode inne som mest sannsynlig vil fortelle hva problemet er. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg