Paskrede Skrevet April 17, 2015 Rapporter Share Skrevet April 17, 2015 Då va skuta nedom å skulle verte eugodkjent i dag. Kom nesten igjennom, men var uheldig å fekk time på en "dårlig dag". For bilen går veldig ujamnt på tomgang. Av og til går han heilt på grensa til å kvele seg sjølv, mens andre tider går han høgt på tomgang. Har ikkje turtellar, men vil tippe på ca 2500 omdreiningar på det meste. Gasswiren og bevegleg delar der går fint. Er det nokre idear til korleis ein kan få fiksa dette, slik at en får skuta gjennom kontrollen? Motoren trur eg er ein monojet?, utifrå det eg har skjønt etter litt søking på google.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 17, 2015 Rapporter Share Skrevet April 17, 2015 Sjekk først om motor suger falskluft. Om ikke så må du investigere rundt passpjeld og tomgangsmotor. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paskrede Skrevet April 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2015 Nei, falskluft sug den ikkje. Kva ser eg etter rundt passpjeld og tomgangsmotor?, Kvar set denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 23, 2015 Rapporter Share Skrevet April 23, 2015 Tomgangsmotor sitter på selve gasspjeldet, plugg med fire pinner i. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paskrede Skrevet April 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2015 Okay, tok å skrudde denne litt utifrå, Slikt at gasspjeldet latar seg litt meir igjen. Starta opp bilen, då var turtalet lågt, men justerete seg raskt opp igjen til unormalt høgt. Når eg flytta den tilbake til der den skal stå, så gjekk turtalet litt opp og så ned igjen til det vanlige. Utifrå det eg kan forstå så betyr det at den fungerar? I tilegg prøvde eg å fjerne regulatoren heilt, og satte på ein manuell justeringsskrue. Då kunne eg justere tomgangen akkurat så høgt eller lågt som eg ville. Fekk opp, "chek engine" lampa, men det var ikkje so rart.. For det er nukk ikkje ei løysing som går gjennom eu-kontrollen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paskrede Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2015 Då var tomgangsmotoren skifta, men bilen går framleis like høgt på tomgang. Reknar med at det sit ein følar som styrer denne motoren ein plass. Noken som veit kva den heiter og kvar den sit? (om der er ein) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg