Rune77 Skrevet April 11, 2015 Rapporter Share Skrevet April 11, 2015 Er det noen som har en kort beskrivelse støtdempere fjær bytte på en xl7. Det er 2004 diesel. evt ca pris på verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet April 12, 2015 Rapporter Share Skrevet April 12, 2015 Bytte støtdemper fjær? Det var dårlig beskrivelse! Skal du bytte kun fjærer? Er det foran eller bak? Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet April 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2015 Kun fjær fora Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet April 12, 2015 Rapporter Share Skrevet April 12, 2015 Da må du regne med å betale ca 1.5 time per side.. Fjæra sitter i mellom bærebrua og karrosseriet og den er noe knotete å bytte kontra en bil med fjæra rundt dempern. Kan godt gi deg arbeidsprosedyren hvis du skal gjøre det selv. Men mitt tips er å ikke gjøre d selv hvis du ikke har rett utstyr og ikke er så erfaren. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Takk for input. Har skrudd endel så er ikke så redd for å prøve meg. Kikket over det i går igjen men hadde vært fint med en beskrivelse ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Gi meg mail adressa di så skal du få den. Har den i PDF format fra verkstedhåndboka. Er enklere enn forklare med egne ord :) Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet April 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Gi meg mail adressa di så skal du få den. Har den i PDF format fra verkstedhåndboka. Er enklere enn forklare med egne ord :) Det setter jeg stor pris på. Pm sendt JohnKvernbekkeng reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg