Marius Skrevet Mars 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2015 Har ok spenning på batteriet når jeg bilen er av. For lav når bilen er i gang. Når jeg først målte spenningen varierte den veldig, men den maksa værtfall på 14.3 når jeg ga gass. Nå har den stabilisert seg på 11.6 i når motoren er i gang uansett hvor mye gass jeg gir. Tror dere det er dynamoen eller spenningsregulatoren? Sjekk video Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2015 Hvis noen får samme problem så var det pakningen til påfyllingslokket som var gåen. Så det hadde rent olje i fler år ned på dynamoen og ødelagt den. Kjøpte ny dynamo på Torshov til 1900 og bytta den. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F-16 Skrevet Mai 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2015 Det er nok spenningsregulatoren. Det med olje som ble skrevet er jo bare å sjekke først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg