EllefsenOOOO Skrevet Mars 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2015 Hei Her om dagen når jeg skulle låse bilen ville alle dørene låse seg utenom førerdør. Prøvde så og låse førerdøren manuelt med nøkkel noe som fungerer. Når jeg skal låse med fjernkontroll hører jeg at det ikke skjer noe inne i førerdør men som sagt alle andre låser/låser igjen. Jeg har sjekket sikringene og der er alt ok. Noen som kan ha noe ide eller forslag på hva dette skyldes ? Bilen er en Audi A4 07 B7 Håper på foruftige svar mvh Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2015 Sansynligvis deffekt låsekasse eller ledningsbrudd mellom karosseriet og døra. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg