xx456xyz Skrevet Mars 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2015 Hei Jeg trenger litt hjelp med å finne ut hva slags bil jeg burde se på når jeg skal kjøpe ny. Jeg har nå en Hyundai Santa Fe 2006 modell, men har hatt en del problemer med den, så den skal fikses å selges. Er derfor IKKE intressert i Huyndai, og vil ha en bil som er billig å fikse og billige deler. ANY TIPS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henkzybobo Skrevet Mars 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2015 Du må nesten finne noe du liker selv, ved å stille et slikt spørsmål så vil du få 1000 forskjellige meninger. Men hvis du vil ha noe som er billig å fikse / billige deler så kan du vel allerede sløyfe Audi, Mercedes og BMW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2015 Du må nesten finne noe du liker selv, ved å stille et slikt spørsmål så vil du få 1000 forskjellige meninger. Men hvis du vil ha noe som er billig å fikse / billige deler så kan du vel allerede sløyfe Audi, Mercedes og BMW. ...og Ford! Greit nok at Audi, MB og BMW kan være dyre hvis det er noe som går istykker, men det forsvarer jeg any day, når det nesten aldri er noe som ryker. (på de nyere modellene) Asiatiske biler og de billige Europeiske bilene bryter sammen stup i ett, da hjelper det ikke at de er billige å fikse. Knirking i sete understell og dashbord, dårlig støyisolering, dårlige dørpakninger som slipper inn fuktighet og forårsaker vindstøy, små elektriske "luksus" duppeditter som fungerer i et år før den må inn til garantirep... Da er det brått ikke verdt å spare de usle kronene for å kjøpe en bil som er bitte litt billigere. Audi A4 B8 er kåret til den mest driftsikre bilen i Tyskland, den er verdt en titt. Ikke bare er den driftsikker, det er en pen bil med masse kjørekomfort og glede. Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Mars 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2015 Skoda octavia er biler med generelt lite feil på, kjøp en slik med 4x4 og du har en god bil som kommer frem der det trengs og holder i mange mange år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg