Finn Christian Skrevet Mars 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2015 Noen som har ettermontert fotbrønnlys i Pasat 2011 før? eBay har plenty med komplette lys til fotbrønn men er det kart for det i bilen bare at jeg ikke har de montert fra fabrikk? Har lyst å montere lys i alle 4 fotbrønner men ikke vist jeg må sage i filler seter og allslags for å få de montert... noen som har info om dette?? på forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2015 Om jeg husker riktig er det ferdig blindlokk du kan presse ut for å få plass til lys. Iallefall under ved hanskerommet og ved pedalene. Samma opplegg kan det være under setene. Om ikke hullene er ferdig der. Kun trekke kabler Sett deg på alle 4 og sjekk hva du kan se under der. Du skal nok kunne se ramma til lys "hullet" Edit: Se på bilde under. Den firkanten ved siden av hullet i bunn. Der passer lyset inn Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg