Buska Skrevet Mars 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Jeg har en Audi A4 B7 , hvordan finner jeg ut vilket understell jeg har?. Hvor mange understell hadde den modellen å velge på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Var vel 3 mulige alternativer; standard, sport og s-line hvis jeg ikke tar feil. Du må ha s-line pakke for å kunne få understellet, men sportsunderstellet kunne vel velges separat men det fulgte gjerne med noen litt sprekere felger (17-18") Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Det er bare 205 55 16, men syns den er veldig stiv,,, men har kunn kjørt 100mol og er vant med toyota avensis som var sofa i svingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Det er kun sports seter etter hva jeg kan se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Audi har alltid hatt et meget fast og fint understell, så uansett om det er standard understell er den fremdeles meget god å kjøre. Hvis sommerfelgene er org. Audi felger i 16" har du nok ikke sportspakke, men sportsseter var/er ikke uvanlig, da de er mye bedre å sitte i enn vanlige seter. Under forutsettning at felgene ikke er byttet/solgt :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Syns den var litt vel stiv for veiene her jeg bor indre østfold, men blir vel vant med det .. men helt klart mye morsommere å kjøre en avensisen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Jeg har hatt flere Audier med både, standard, sport- og s-line understell og jeg kan egentlig si at jeg syns s-line er best. Stivt og fint, ligger bra på veien. Ingenting å utsette på kjøreegenskapene :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Jo det har du rett i, men når veiene er fulle av hull er det ikke gøy. Det stod sportunderstell i anonsen, uten at jeg hengte meg opp i det da,, jeg trodde alle var like Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2015 ska være 2,4psi rund baut,,men jeg slapp ut til 2,2psi og fikk mye bedre komfort. Så da får vi se åssen hjulslitasjen blir. ☺ Jeg kjører også alltid alene uten last..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2015 Du mener nok bar. 2,2psi er 0,15 bar, så det klarer du ikke kjøre på :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2015 jepp, takk for rettelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2015 Se på side 2 i serviceheftet. Der står utstyrskoder. 1BA er vanlig. 1BE er sportsunderstell. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2015 Takker og bukker, det står 1ba,, kan tenke meg 1be er passe stivt da ja,,, ho ho... ikke noe for indre østfold... for her kan du nesten forsvinne for altid ned i noen av sprekkene Kjetilr reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg