Petimo Skrevet Februar 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2015 Har fått problemer med sentrallåse på Passat (3B) 1,9 TDI den virker med bryteren inne på førerdøra men sluttet å virke med fjernkontroll. Batteriet i fjernkontrollen er ok men det går ikke å låse eller låse opp med fjernkontroll,har idag sjekket komfort modulen og fikset en del ledninger som var irret og hadde falt av så da trodde jeg at sentrallåsen skulle virke igjen men det gjorde den ikke. Noen som har et godt svar på problemet og hvor ligger mottakeren til fjernkontrollen? Glemte å si at siste gang fjernkontrollen virket så låste jeg opp bilen og skulle starte men det kom bare et klikk og batteriet var tomt for strøm og etter det har ikke fjernkontrollen virket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 24, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2015 På en del VAG biler må man gjøre noen grep for å aktivere fjernkontroll igjen etter at batteri i bilen har vært frakoblet. Se i instruksjonsboka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 24, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2015 Låse opp bilen manuelt med den ene nøkkelen, sette på tenninga med den andre. låse bilen igjen med den ene nøkkelen i tenninga, trykke på låse-knappen i 1 sekund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petimo Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2015 Har to problem og det er at jeg har kunn en nøkkel og at jeg nå har klart å låse alle dørene,så nå må jeg først få opp dørene igjen før jeg kan feilsøke videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 24, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2015 Men du får ble låst opp manuelt med nøkkelen på førerdøren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petimo Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2015 De som har hatt bilen før meg har vel aldri brukt nøkkelen på dørene siden det er sentrallås med fjernkontroll på nøkkelen så da har låsene rustet fast,men skal nok få dørene opp så får jeg se om det går ann og få liv i låsene igjen. Men det er jo det at fjernkontrollen ikke virker som er mest irriterende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2015 Ny fjernkontroll finner du ny på ebay om den er heilt ødelagt er bare å kode den opp mot bilen. Kan verre greit å bruke nøkkel av og til på bilen så de får smøret seg litt? du får prøve å lirke til den kommer den kommer til å løsne etter vert ellers så får du bare prøve å dirke opp døren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg