Daniel84 Skrevet Februar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2015 Hei, Jeg har tenkt å handle meg en Passat2012 mod. Det jeg er veldig nysgjerrig på som jeg ikke finner mange plassene er hva slags orginalt anlegg er det som står i en passat 2012 mod ? Comfortline. Noen som kunne hjelpet meg som har en bange anelse ? (Har prøvd å google) Er ingen mester på google tydligvis :) MvhDaniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2015 Dette er litt forskjellig men Dab har du og mp3. Går litt an på hva slagas spiller som står der. Noen har navigasjon og ryggekamra det beste er om du har radio nummeret på spilleren eller bilder av den. Så hadde vi kunne gitt litt bedre svar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2015 Da har jeg funnet det ut. Takk for svar uansett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Christian Skrevet Mars 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2015 Hei. Du har vel sikkert funnet ut av det det du lurte på no,men vist ikke: Jeg oppgarderte i min 2011 Comfortline til RCD510, da blir det 7'' tutch farge skjerm, 8 høytalere. fungere veldig bra.( Kunne vært USB og Bluetooth opplegg for det er det ikke). AUX er nedi armlene mellom seteryggene. se bilde av hvordan det ser ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg