Individual Skrevet Februar 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 Noen som har paret T91-fjernkontrollen til fabrikkmontert Webasto på en 2014 Octavia. Prøver via VCDS, men var litt anderledes enn på 2012 Superben... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreyzf Skrevet Mai 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2015 På min nappa jeg ut sikringen til webastoen i sikringsboks ved A-stolpen på førersiden og når du setter den inn igjen holder du inne off knappen på fjernkontrollen noen sekunder så er alt ok :) veldig lett :) Siter 2010 Skoda Octavia 1,6 TDI 4X4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2015 Finner ikke sikringen.... Er ikke merket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreyzf Skrevet Mai 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2015 Mener min var langt nede.. symbolet er lik slik som på bryteren inne i bilen.. bølget strek med 3 varmetrådet som går opp med pil øverst.. sjekk i instruksjonsboken. Siter 2010 Skoda Octavia 1,6 TDI 4X4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2015 Ok, må sjekke nærmere. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg