haagen1 Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Hei Trenger bedre fjernlys på bilen. Tenkte på led bar fra ebay, hvordan er disse led barene fra ebay, på kvalitet og lysstyrke? Er jo 1000 forskjellige led bars når jeg søker Tenker kanskje på størrelsen som er lik skiltet på bilen, så fester jeg det under skiltet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 De fungerer helt greit til prisen, men de sprer lyset mer enn de lyser langt. Hvis du ønsker fjernlys som lyser langt bør du investere i noen tusenmetere isteden. Jeg hadde 4x 35w xenon tusenmetere på taket på min pick-up og byttet disse i en 120w LED bar. Den lyser ikke like godt, men lysbildet er vel så bra. Er greit å tilføye at lysene på taket er og var ment for spredning av lyset. Lys med hensikt i å lyse langt er montert foran på bilen :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Naboen har en lang LED bar kjøpt fra kina. Dekker fra ene lykta til den andre. Det er veldig godt lys foran bilen, men langt ifra optimalt for fjernlys. Så er som Jesper1201 sier, det er bedre med tusenmetere da. F.eks tusenmetere med originalt xenon. Bare pass på at fjernlyset ikke blir for kraftig mot nærlyset på bilen :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2015 Takk for svar folkens. Skulle gjerne hatt 2x orginal xenon, men har en gammel bil så gidder ikke påkoste det. :) Noen spesielt merke/kjøper jeg bør kjøpe fra ebay, sikkert mye "fake/dårlig" de ute. Finnes jo 1000-vis av ledbars der ute :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2015 Tror egentlig ikke det spiller noen rolle hvilket merke du kjøper, men en 120w 24" LED bar bør fungere greit for de fleste. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2015 Leita litt på ebay, denne så vel grei ut? http://www.ebay.com/itm/12-inch-120W-Led-Light-Bar-Spot-Flood-Work-Driving-ATV-UTE-SUV-Bar-Offroad-240w-/261715209086?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cef712b7e&vxp=mtr Følger med kabler også, er det lett å koble? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2015 Til den prisen ville jeg tatt sjansen, selv om den vil bli noen hundrelapper dyrere. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg