Gå til innhold

Tøff Mercedes-Benz 190E

Ranger emnet


Ludde_190

Anbefalte innlegg

431623-bilde1-hpim0308.jpg

 

409351-bilde2-bruk_190e_motor.jpg

 

431623-bilde4-hpim0311.jpg

 

431623-bilde4-hpim0312.jpg

 

431623-bilde5-hpim0316.jpg

 

431623-bilde6-hpim03169.jpg

 

Rød og fin 190E, EU godkjent til august 2005! Rustfri. Elektrisk soltak, el. speil, servo, beltestrammere, hengerfeste, bra sommer og vinterdekk på 15" alufelger, mye slitedeler

byttet, fjernstyrt alarm og sentrallås, 4 høyttalere.

 

230000km, manuell kasse, ingen ulyder eller feil, en liten ripe på passasjerdøra.

 

Veldig driftsikker bil, har aldri hatt noe trøbbel med den, og det er byttet mye av det som skal byttes, bremsskiver, tennkabler, fordeler, plugger, bensinfilter, olje, dempere, fjerer +++

 

Bilen står på lørenskog så det er bare å stikke innom! Kan eventuelt vurdere et bytte, men skulle helst hatt vare/stasjonsvogn nå.

 

Den selges for 44,000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

10,5 sek standard kan stemme ganske bra det, sist jeg var ute med den fikk jeg nesten blackout pga G-kreftene.

 

Men OBS: Denne bilen er veldig trimmingsvennelig, ta ut reservehjulet, varseltrekant og brett inn speila så skal den klare det på under 10,0 (i slak nedoverbakke).

 

Har fått bud på førti, så det er mulig jeg går helt bananas og selger den for det.

 

NÅ ER DET SISTE SJANSE TIL Å BLI SJEFEN I GATA FOLKENS!

KJØP SOLFILM PÅ BILTEMA OG 2,6 BADGE PÅ EBAY, SÅ KAN DU BØRNE PÅ HJØRNE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ludde_190

Er det noen som har lyst til å hoste det øverste bildet i 1024*768?

 

http://www.home.no - registrer deg!

 

Jeg trur ikke det lønner seg å holde den sarkastiske tonen du gjør for å få solgt bilen din. Folk kan ta deg useriøst. Og hvem kjøper en helt orginal 190E til rundt 50000kr?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår