Morten JG Skrevet Januar 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2015 Har en Toyota Avensis T25 automat. 2005 mod. Har feil på ryggesensor. Den uler hele tiden når bilen settes i revers. Håper det er noen gode råd å få,da jeg ikke har lyst eller råd til å sette bilen på verksted for feilsøking og store kostnader. Enten må jeg få koblet ut hele systemet eller fikse dette. Mvh Morten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2015 Er greit å få tatt en diagnose om du høre med noen her. Så kan du få gjort det billig ta en titt om det er noen her som bor rundt der du bor? http://www.bilforumet.no/topic/291109-problemer-med-bilen-trenger-du-diagnose/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten JG Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2015 Hei. Takk for svar. Ja,har nettop første innlegg her,så håper noen kan hjelpe meg etter hvert. Jeg bor i nærheten av Lillestrøm. Skal se på linken du ga meg. Takker. Morten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Januar 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2015 Som oftest er det barre snakk om en av sensorene bak, lett å skifte dem på di fleste biler. Vett ikke hvordan det er oss deg:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2015 Sett på tenninga og ha bilen i revers. Så går du bak bilen og lytter på sensorene. Hvis de er i orden skal du høre en svak klikkelyd fra hver av de. Hvis en lager annerledes lyd eller ingen lyd, er denne mest sannsynlig defekt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten JG Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2015 Som oftest er det barre snakk om en av sensorene bak, lett å skifte dem på di fleste biler. Vett ikke hvordan det er oss deg:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten JG Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2015 Hei. Vet ikke hvordan man gjør det. Må fingeren evnt av da? Ikke så bilkyndig jeg. Flere gode tilbakemeldinger her. Takker så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten JG Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2015 Sett på tenninga og ha bilen i revers. Så går du bak bilen og lytter på sensorene. Hvis de er i orden skal du høre en svak klikkelyd fra hver av de. Hvis en lager annerledes lyd eller ingen lyd, er denne mest sannsynlig defekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten JG Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2015 Hei. Takk,det skal jeg prøve på. Har lite peiling,så takker for gode tilbakemeldinger. Jobber skift så har ikke fått sett på det ennå. Kommer tilbake til deg når jeg har gjort et forsøk. Mvh Morten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg