pitbullstance Skrevet Januar 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2015 Hallo nå håper jeg noen kan hjelpe meg :) Har da skaffet meg en slik 04mod 211 :) med halogen lys, tenkte jeg skulle bytte til led i park og grøft.. Gjorde dette og syns det lyste svakt og ikke i det hele tatt i grøft, men sånn ca vært 5-6 sekund så blinker de :s da i full styrke.. Noen som har vært borti no lignende eller er bare ikke merc og led venner? :p Takk for svar :D Siter Audi A6 2.5TDI (C4) Mercedes E220CDI (W211) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2015 Hvilke LED pærer har du brukt? (Med eller uten motstand/canbus) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullstance Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2015 Det er jeg ikke sikker på :/ kjøpt på Biltema så regner ikke med det da :p er h11 i grøft og vanlig pære (wedge) i park Siter Audi A6 2.5TDI (C4) Mercedes E220CDI (W211) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2015 Jeg har opplevd mye tull med LED pærer uten canbus. Alt fra blink, til at de står å lyser svakt da dem er skrudd av. Ville prøvd et sett med litt "bedre" pærer. Men ikke forvent noe lys av slike LED pærer i grøftelysa. Kan ikke sammenlignes med vanlige halogen pærer. Eneste gevinsten med LED pærer er at det ser pent ut, men du mister mye lys Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullstance Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2015 Ok ;) takk for svar :D god hjelp :D ska ha xenon ettervært :) Siter Audi A6 2.5TDI (C4) Mercedes E220CDI (W211) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg