diden Skrevet Januar 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2015 Hva er galt med bilen min, en Volkswagen Passat 1.9TDI 2001 mod. ? Den har nesten ingen motorkraft. Bilen ser ut til å ha gått i nødmodus. Fikk foretatt feilkode-søk på bilen. Jeg fikk følgende feilkode: 18265 p1857. Finner ingen nøyaktig forklaring på P koden ( snarere mange ulike svar på den nevnte koden). Vet det har med Power å gjøre. Når tenningen er på får jeg slettet feilkodne , men når jeg starter motoren kommer feilkoden tilbake. Håper det er noen her inne som kan gi et vettug svar??? PLEASE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2015 Contents [hide] 1 18265/P1857/006231 - Load Signal: Error Message from ECU1.1 Possible Symptoms 1.2 Possible Causes 1.3 Possible Solutions 18265/P1857/006231 - Load Signal: Error Message from ECU Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) activePossible Causes Fault Code(s) stored in Engine Control Unit (ECU)Possible Solutions Check Engine Control Unit for Fault Code(s)Er bilen chipet kan verre eller at injektoren er dårlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diden Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2015 Bilen er ikke chip´et. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2015 Hva bruker du for å lese ut feilkoder ? Det burde være noe mere informasjon lagret i ECU. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg